Obchodní podmínky

Úvod

Internetový obchod nabízí prodej typické české speciality "utopenec" - nakládané uzeniny v kořeněném nálevu a nakládaného sýra.

Tyto obchodní podmínky se vztahují na nákup prostřednictvím internetového obchodu. Tyto obchodní podmínky blíže specifikují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků – kupujících, tedy spotřebitelů. Pokud je smluvní stranou konečný spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 40/1964 Sb. (občanský zákoník) a zákonem č. 634/1992 Sb. O ochraně spotřebitele.

Údaje o provozovateli

Internetový obchod byl zřízen v rámci školního projektu jako semestrální práce.


Způsoby objednání zboží a uzavření kupní smlouvy

Každý zákazník má možnost volby optimálního způsobu objednávky:

  • Odesláním objednávky přímo z e-shopu, prostřednictvím interaktivního objednávkového formuláře
  • Odesláním emailem na typickycesky@email.cz

Odeslaná objednávka je brána jako závazná a kupující jejím odesláním souhlasí s obchodními podmínkami. Po odeslání objednávky kupující dostane její potvrzení emailem, tím dochází k uzavření kupní smlouvy. Do tohoto potvrzení je možné objednávku kdykoliv zrušit. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po jeho převzetí a zaplacení.

Ceny zboží

Všechny ceny jsou uváděny včetně DPH. Ceny jsou smluvní a jsou sjednány na základě nabídky prodávajícího. Kupující akceptuje nabízenou cenu podáním závazné objednávky. Uvedené ceny na objednávce jsou pevné s platností ke dni odeslání objednávky.

Dodací podmínky

Většina zakázek je vyřizována neprodleně po odeslání zprávy potvrzující doručení objednávky, přičemž zboží skladem je expedováno nejpozději do 5 pracovních dní.

V případě, že dodavatel nebude moci z různých důvodů dobu expedice dodržet, bude odpovědný pracovník kontaktovat kupujícího s cílem informovat ho o reálném termínu expedice zakázky.

Způsob a cena doručení

Každý zákazník má možnost volby pro něj optimálního způsobu dodání. Všechny možnosti se zobrazují ve formulářích objednávek, kde pouhým označením je proveden výběr způsobu dodání:

  • osobní odběr v místě provozovny.
  • dodávka Českou poštou, s.p.. Cena poštovného 99,- Kč.

Platby za zboží

Každý zákazník má několik možností způsobu úhrady za dodané zboží:

  • hotově při předání zboží.
  • dobírkou Českou poštou, s.p.             

  Expedice probíhá až po potvrzení platby. Pro rychlé vyřízení objednávky uvádějte vždy správný variabilní symbol, který je uveden na faktuře.

Právo na vrácení peněz – odstoupení od smlouvy

(Dle zákona č. 40/1964 Sb. v platném znění, občanský zákoník – hlava pátá „Spotřebitelské smlouvy")
Při uzavření kupní smlouvy prostřednictvím našeho e-shopu máte právo na vrácení zboží, a to do 14 dnů od doručení objednávky. Takto vrácené zboží musí být zasláno na náklady kupujícího, na adresu prodávajícího a v neporušeném původním balení (tak jak bylo doručeno), s daňovým dokladem a bankovním spojením na kupujícího. Pokud zboží bylo dodáno prodávajícímu nepoškozené a ve shodě s údaji uvedenými na daňovém dokladu, převede prodávající částku odpovídající kupní ceně za vrácené zboží v nejkratším možném termínu na sdělený účet kupujícího.

Postup při vracení zboží:

  • Vrácené zboží musí být neotevřené.
  • Zboží zašlete do 14 dnů na naši adresu spolu s kopií dokladu a s žádostí o vrácení zboží, s uvedením vašeho bankovního spojení
  • Peníze vám budou vráceny na váš účet.

Reklamace a přebírání zboží od přepravce

Reklamace jsou řešeny ve smyslu zákona č.40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů (občanský zákoník) a zákona č. 634/1992 Sb. ve znění pozdějších předpisů (o ochraně spotřebitele). 

Prosíme, věnujte maximální pozornost při přebírání zboží od České pošty či jiné přepravní společnosti. Jestliže má balíček jakékoliv známky poškození, tak jej nepřebírejte. 

Budeme vás co nejdříve kontaktovat ohledně nového doručení objednávky.

Jestliže až po rozbalení zjistíte, že je zaslané zboží vadné, nekompletní, neodpovídá obsahu objednávky či je poškozené, oznamte nám zjištěné vady co nejdříve emailem na: typickycesky@email.cz

 

Trvanlivost výrobků je individuální. U potravinářských produktů je vždy datum spotřeby uvedeno na obalu. 

Před odesláním reklamovaného zboží na naši adresu vám doporučujeme nás nejdříve kontaktovat telefonicky. Reklamované zboží doporučujeme odesílat v balení, ve kterém bylo doručeno. Můžete tak předejít případnému mechanickému poškození při dopravě, za které neneseme odpovědnost. Dále zašlete i vaše bankovní spojení pro případ vrácení peněz.

Nemůžeme uznat reklamace vzniklé neodbornou manipulací či špatným skladováním.

Ochrana osobních dat

Všechna osobní data z registrace, objednávek či vzájemné komunikace se zákazníkem jsou brána jako diskrétní a jsou chráněna před zneužitím. Nebudou sdělována třetím osobám kromě těch, které je potřebují pro doručení objednávky. 

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů.

Tato osobní data je možné na požádání odstranit z naší databáze, a to do jednoho týdne od podání žádosti.

Odpovědnost za škody

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Závěrečné ustanovení

Objednáním zboží prostřednictvím elektronické objednávky akceptuje kupující tyto obchodní podmínky bez výhrad ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den provedení objednávky. Akceptuje rovněž v tento den platnou kupní cenu objednaného zboží (včetně přepravného či poštovného). V případech neupravených těmito obchodními podmínkami se vztah mezi prodávajícím a kupujícím řídí zejména příslušnými ustanoveními občanského zákoníku, případně obchodního zákoníku (kupující je podnikatel) a dalšími obecně závaznými právními předpisy.